Mea skriver...! TILLFÄLLIG DESIGN

Hej!
Vaknade idag av att det åskade ch regande, mysigt men ändå tråkigt.
Det är en tillfällig design eftersom våran krånglar lite i arkiv sidorna och jag tycker vi ska flytta bloggen till devote eftersom man där kan bestämma och fixa design/heather själv.
-
Eftersom Kimmie igårkväll la upp en bild på sin drömsko som även är listade på saker jag vill ha så fick jag en idé om att lägga upp och skriva lite om de saker jag skulle kunna göra vad som helt för typ, här är de 5 vikigaste:
-
-
GHD midnightcollection, bästa plattången som finns på marknaden eller man kan kalla den stylingredskap eftersom man kan iprencip forma håret hursomhelt med den. Man får även som bilden visar, med lite tillbehör.
Alla GHD ligger dock runt 2000 spänn
-
-
Telezoomobjektiv, denna ligger upp mot 10 000 skulle jag gissa, men så finns det de billigare varinaterna som kostar 1000-2000 sigma till canon...
-
-
Var inne på en frisörsalong där de sålde dom Bare minerals, jag tog en brochyr och läste lite, asså jag har kollat på detta märke innan och många säjer att det är bra och det värkar väldigt bra, detta kit går dock loss på 900...
-
-
Uggs uggs uggs, äkta fårskinn, jag kommer inte närmare än med mina tankar än så länge, eftersom mamma och pappa vägrar att köpa på internet, hoppas bara att dom kommer säljas i de snygga modellerna på Jolina i vinter heheheh annars så får jag köpa Sheapherds.
-
-
Hoppas ni förstår om jag bara säjer
Vill ha Mac book air.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback