Kimmie skriver ~ Fortfarande sjuk

Aa. Fortfarande sjuk och det är så tråkigt att jag döör! Idag gick jag upp klockan 7. Trots att jag inte har fått en blund inatt. Hela dagen igår spelade jag ett spel som heter: Mystery of Mortlake Mansion. Det var inget läskigt spel i sig men i och med ovädret inatt kunde jag inte sova, och när jag väl sov drömde jag bara mardrömmar om hur jag skulle lösa spelet. Jätte jobbigt. Det åskade så mycket att jag trodde att huset skulle rasa. Ush, men imorgon är jag tillbaka i skolan, det måste jag.  :)

Lite långt inlägg men jag behövde skriva av mig lite. :D


Shit, nu börjar det igen... Visste inte att jag ogillade åska föränn nu..
// Kimmie


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback