Kimmie skriver ~ Hatar att vara sjuk..

Jag hatar somsagt att vara sjuk. Och det kunde inte varit vid en sämre tidpunkt heller.. Idag i skolan skulle vi först vart i kyrkan och kollat på 9:ornas Lucia grejs. Sen skulle vi fikat. Sen skulle vi haft en massa okej/rooliga lektioner. Och sen skulle vi missat idrotten för att ha avslutning på DISA. Också en massa fika där. Jag är sjukt less på att vara sjuk och jag har bara vart det i ca 1 dygn. *suck* Men vad kan man göra när man har sprängande huvudvärk, ont i halsen och illamående.. Aja, hoppas ni får en bättre dag än mig. :)

Jag tycker ni förtjänar en riktig ego bild på mig. Det händer ju inte så ofta:



Ni får till och med TVÅ! Ni får håna mig, det är okej. haha.
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback