Mea skriver - Fredag, Lördag

Nemen hejsan!
Igår så var jag hos Maja med Kimmie och Julia. Det var kul, vi lagade mat, kollade film och sånt.
Mysigt var det!
Här kommer lite bilder från den kvällen:
Ah vi såg på bilar 2 då HAHA
och en skräckfilm..haha!
och åt massa onyttiga saker..
Sen så lägger jag inte upp några bilder på oss för at vi tog bara cp bilder!
---
---
---
Idag då så var jag hos min farmor och julbakade, det var mysigt det med!
Här är lite bilder...
Sixten och Tom
Min biffiga pepparkaka..HAHA
Min fina görna Tomtemössa!
Och sedan så bakde vi massor av annat, men jag glömde att fota det.
Men ha det bra sålänge så hörs vi imorgon!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback