En glad Mea skriver och hon hittar en passande bild...!:D

Har nu köpt tha kamera!. Har även köppt ett PL filter till som gör klarare färger på bilderna ska bara kolla upp hur man sätter på det, och en kameraväska + minneskort, allt gick på cirka 7200:-...heh
Har börjat starta upp den lite, bilder kommer kanske komma imorgon kväll, eftersom jag måste öva lite och så, ^^ Men har testfotat lite, vad jag vet än är att den är riktigt bra, jag köpte den för att den ska vara bäst i test 2011 av alla kameror, tillomed bättre än D60 och D70 men jag vet ju inte riktigt än...:) sen så beror ju det mycket på HUR man fotar osv.
Jo imorgon planerar jag att gå upp tidigt och fota lite!;)
Vi hörs!
Yä that's me! :D
Bild lånad från: http://lillalarven.blogg.se/2011/may/overlycklig.html

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback