En konstig Kimmie skriver :)

Vad tkr ni om mina nya rubriker? Jag tycker dom är väldigt festliga! haha..
Om det var någon som inte fattade det, var det ett skämt det där om min sminkskola, när jag har tråkigt brukar jag sminka mig konstigt, eller måla mig med ansiktsfärg! :D
Idag står städning på schemat! Ska städa hela köket, som inte ser så bra ut just nu :)
Tänkte skriva vad jag ska göra i veckan (och lite nästa vecka med)!:
Idag: Städa
Imorgon: Åka till pappa och städa där (förmodligen) Kanske åka någonstans med pappa. (Ev. Åka till Melinda)
Onsdag: Kanske åka till Melinda, annars bara va..
Torsdag: Har för mig att det var något, aja kommer väl på det vad det lider..
Fredag: Åka till Mea med: Julia, Hanna, Maja och Emma. Meas "kalas" börjar
Lördag: Åka till Liseberg med personerna ovan
Söndag: Äta tårta och fira Mea, Åker till Halmstad med Julia.
Måndag: Vara i Halmstad med Julia
Tisdag: Åker hem från Halmstad (?)
...
Sådär! Nu vet ni!
Min fina morgonfrilla + min morgonmin! :D
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Haha, sure ;)

2011-07-25 // 13:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback