En Mea som längtar till den 31:de Juli skriver!

När man har tråkigt...


En sak jag brukar göra när jag har tråkigt är att öva mig på sminkningar, älskar att göra det, det finns så många vis och sätt att göra på, haha men vid närmare eftertanke brukar det alltid spåra ut till slut eller när jag nästan är klar brukar jag göra om det till något crazy, ungefrär som Kimmie visade i ett tidigare bloggninlägg..haha lol...^^
(jag brukar även kolla på trutorials på youtube på olika smnikningar som ja försöker efterlikna, ibland går det jättebra andra gånger något sämre, haha ^^)


Så då är min fråga till er...


Vad brukar ni göra när ni har tråkigt?

Kommentarer från er söta läsare.

Du vet redan vad jag gör när jag har tråkigt? :)

2011-07-26 // 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback