En nyduschad Kimmie skriver :)

Heluuw!
Har precis tagit en dusch! Guud vad duktig jag är? :)
Snart ska jag åka till mamma, och där har jag inte internet så vänta er inte ett till inlägg från mig! :D Jag kanske ska åka till Mikaela imorgon, vilket kommer innebära dålig uppdatering, hehe...
Aja här kommer lite bilder från igår:
Så, nu ska jag bara berätta lite om dagen:
Först åt vi på Thai Silk där alla tog buffén, vi (eller jag iaf) blev så mätt att jag jag nästan rullade därifrån :D Sen åkte vi till Tullen och tillbaka för att fördriva tiden lite, efter det gick vi på Bad Teacher som jag även har gjort en recension på ;) Efter bion gick vi hem till Hanna där vi spelade "Med andra ord" och vi kollade även på en film, fast Hanna somna i soffan haha ;) Aja, hoppas ni fick en liten bild av min lördag! :D
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.

Nästan den första ;)

2011-07-18 // 14:16:30
» Julia

hej Kimmie! :D ska bli kul på fredag!...^^

2011-07-19 // 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback