Kimmie skriver :)

Heeeluuuuw! :D
Nu börjar jag känna att jag börjar få in en rutin med att blogga, och det är ju bra? Om ingen har tröttnat på mig förstås ;) (Undrar om jag stavade det rätt?)
Idag har jag inte ont i magen iaf, eller lite men det beror på att jag ligger på golvet ;) Internet slutar fungera om datorn inte är på en plan yta, haha :D Där ser man hur kass data jag har :)
Idag händer inget speciellt, det är dåligt väder, som vanligt -.- Så då kan jag med gott samvete gå runt här med nattlinne och inte göra nånting, jag hoppas dock att pappa och jag kan åka NÅGONSTANS så att jag inte dör av uttråkhet (Är det ens ett ord?)
Nu väntar jag även på att min kära syster ska ringa och säga att hon har köpt billjetterna till Harry Potter, men hon kommer säkert ringa ikväll, men ändå ;)
Nu har jag t.o.m. tagit kort på min mobil för att visa att jag väntar på att den ska ringa, man måste ha bilder när man bloggar!
Vad jag är kreativ! :D (Y)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Jag håller fasst vid mitt löfte! :D



Mycket fin mobil du har! ;)

2011-07-13 // 13:56:24

Vah? haha xD

2011-07-16 // 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback