Kimmie skriver :)

Uppdateringen har varit på låg nivå här har jag kännt men det ska det bli ändring på! :D Jag själv har inte kunnat blogga eftersom jag har varit hos min mamma ;) (Där jag inte har internet)
Nu sitter jag och mumsar på en pastasallad (med lite kyckling i) som jag har gjort heeeelt själv ;) Man måste ju vara nyttig ibland ;)
Snart ska jag till Hanna för at fira henne! Hon fyller egentligen år på måndag men vi kör det idag istället ;) Nu kom jag på att jag mst skynda mig att äta för jag har glömt att slå in Hannas presenter...
Aja slänger upp lite blandade bilder sen efter det här inlägget lite från den regniga torsdagskvällen, fast ingen på Veronica Maggio för jag fick tyvär ingen bra bild :(
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

Hur vågar du äta sånt där? Det är ju farligt!??!

2011-07-16 // 13:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback