Kimmie skriver :)

Hallå där!
Nu har jag precis varit i affären och köpt saker (mat) till helgen! Som kanske alla vet ska Julia sova över hos mig en hel helg! :D
Nu har jag precis tagit en titt i mitt rum och konstaterat att det är nära inpå ett hopplöst fall.. Haha, ne men jag ska ta itu med det, ligger stora hundhår/damm högar överallt, euw..
Skriver nog ett inlägg till senare, när jag har ngt att skriva om, lägger nog ut några bilder till på mitt förra inlägg också ;)
Bjuder på en liten inblick i mitt rum nu haha. Dock ger inte bilden rättvisa till hur stökigt det egentligen är! :)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Hanna

ELLER INTE :O

2011-07-21 // 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback