Kimmie skriver :)

Nu när jag höll på och sorterade mina bilder hittade jag några bilder som fick mig att komma ihåg en sak. Jag hade bestämt mig för att ha en liten sminkskola här i bloggen. (Bara en gång) Hahha, ni kommer chockas av hur skicklig jag är på att sminka mig!
Steg 1: Först tar man på ett lager solpuder. Här tycker inte jag att man borde snåla, jag tar ingen foundation för jag gillar den pudriga ytan man får!
Steg 2: Nu tar man på ännu mer puder och drar sedan på ett lager ögonskugga, enligt mig blir rosa bäst ;)
Steg 3: Nu har vi kommit till Mascaran! Ta bara på den och akta ögonskuggan!
Steg 4: Sist men inte minst läppglansen! Som man kanske märker har jag lagt puder under läppglansen för att få extra stadga! Här ska man verkligen inte snåla, blir mycket finare om man drar på ett lager!
Hoppas att denna sminkguide var till hjälp!
Ps: Förlåt för hur jag ser ut på bilderna, ville inte se drogad ut men inte heller jätte tråkig, det lutar nog åt jättetråkig, men men what to do?
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» yo

oj snygg:P

2011-07-24 // 23:27:14

är det gott?:P

2011-07-25 // 10:46:53
» Mea

HAHAHHAHAHAHA!!??!?!

2011-07-25 // 17:30:06

HAHAHAH du är för go du!

2011-07-26 // 15:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback