Kimmie Skriver :)

Hejsan!

Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att jag var hos mamma :) Kommer inte kunna blogga imorgon heller, men nu kan jag det eftersom jag är hos Julia! Just nu är hon ärligt talat lite läskig haha!

Vi håller på och städar här nu, men jag tar en liten paus, medans Julia sjunger en låt med sitt namn i? :D

Idag har vi inga planer direkt, tänker nog bara vara hos Julia och vara inne på datan/spela tv-spel! :))

Aja, hoppas att jag kan tvinga Julia till att göra ett litet inlägg, men vi får se hur det går med det :P




Apropå ingenting, kan inte fatta att denne person spelar Voldemort!? (Ralph Fiennes)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback