Mea skriver live från Maja!

Den bärbara datan jag skriver på tillhör Maja, en stor bärbar HP som jag hela tiden råkar komma åt CAPS-knappen på...irriterande, men förövrigt har den ganska stora tangenter att skriva på iallafall. ;)
Majas rum har verkligen blivit finare sen hon målade om, vitt som gör att det ser öppnare och större ut, Hon har även massa älskvärda citat hängande på väggarna såsom ''Be the change you wish to see in the world'' av Gandhi
eller min favvo ''Live,Laugh,Love - The most important things in life arent things!''
-
Äntligen i Borås
Som jag längtat efter min hemstad, äntligen lite frihet och riktigt skönt att komma bort från campingen!
Imorgon står Shopping på schemat med Maja, Yäs♥
-
Annan variant! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback