Mea skriver och läser?

Just nu sitter jag och läser igenom en 200 sidig ''SNABBGUIDE'' -.- (till min nya kamera)
eller igentligen användarhandbok om allt i minsta detalj, okej jag läser igentligen inte allt, men jag har lärt mig flera bra saker att veta ^^
Nu har Farmor varit så snäll och handlat alla ingridienser till tårtorna och all annan mat, tack snälla du♥
haha har inte så mkt tid att handla och åt andra grejer eftersom i'm working 9 to 5 eller nah asså 11 till 19 då :D
kan även säja att jag längtar till imon och på lördag OCH meine födeledag (a)
ni får stå ut med googlebilder tills vidare...så snyggt ;)
bild lånad från:http://www.canstockphoto.se/f%C3%B6delsedag-t%C3%A5rta-4937961.html

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback