!Julia skriver!

Hejsan hoppsan!

Nu ligger jag på golvet och kollar lite på datan medans jag väntar på Kimmie. Hon är hemma och äter men hon kommer snart hit igen. Hon var här innan med. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kolla lite på film tror jag. Vi ska även göra en liten fruktsalad. Som är otroligt god! Har gjort den med Hanna en gång.

På tal om Hanna, vi sov över igår. Jag kom till henne runt 9 på kvällen då vi hade bestämt att vi skulle bada trots att det var svinkallt ute... Det var fruktansvärt kallt i vattnet med! Vi kom i, i alla fall. Lite skönt var det faktiskt, men sen när man skulle upp blev det kallt och jobbigt. Sedan bestämde vi att vi skulle sova över hos hanna, då gjorde vi det! Hon skulle dock gå upp ganska tidigt dagen efter typ vid sju. Det tyckte man inte var så jobbigt då, men sen när det väl var morgon var det inte alls kul. När jag kom hem sen, typ klockan åtta gick jag genast och la mig och sov i två timmar till :)

Men i alla fall, nu kommer Kimmie snart hit och det ser man fram imot! :D<3

Men nu ska jag fixa lite med nåt annat, vet inte vad än men jag kommer nog på det snart. Blir inga bilder nu men det kanske kommer några senare på min och Kimmies framfart! :D:D

krauuom krauuuoom!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback