Kimmie skriver :)

Först bara ett litet svar till meas fråga: Att jag och Julia mst bli bättre på att lägga in bilder... Jag har inte sett DIG (alltså Mea) lägga ut mer än två bilder någonsin? Du ska nog inte säga ngt, haha XD
Nu till det riktiga inlägget..
Hej! <3
Nu ligger jag på golvet (fråga mig inte varför) och dör sakta inombords, det var nämligen sista avsnittet av VAMPIRE DIARIES för ett tag sedan. Det hände så mycket att jag inte har hunnit smälta det än! Haha, jag kanske lever mig in för mycket, men det bryr jag mig inte om! Men i vilket fall som helst, ligger jag här med svidande kinder, för jag kan inte minnas att jag har gråtit så här mycket på ett bra tag, konstigt med tanke på att Damon INTE dog, vilket jag trodde att han skulle göra.. Jaja nu ska jag inte prata mer om det...  Annars har jag varit med pappa på jobbet idag, (hans tråkiga vakmästar-jobb..) i brist på annat att göra.. Enda anledningen till att jag åkte med, OCH utsatte mig för extremt tidig uppgång, var för att pappas "chef" har en extremt söt liten valp, (som jag kommer lägga ut bilder på) ngn sorts cocker spaniel som förövrigt är min favvo ras nu! Aja, ska inte skriva mer nu, tvivlar på att ngn ens orkade läsa så här långt, men jag hade en stor lust att bara skriva, hehe.. Sen ska jag fortsätta med Hanatorp bilderna, dom kommer väl hemsöka mig tills jag har lagt upp ca 100 st.. :(
Lilla Peppe (som hunden heter..) Så jä*la SÖT!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback