Kimmie skriver :)

Hejsnaaf!
Vilken rolig hälsning jag gjorde va?
Nu har jag precis mutat pappa till att köra mig till Julia, denna gången fick jag muta honom med städning! Jag måste städa hela vardagsrummet grundligt! Damma, Dammsuga, Skura golvet och putsa fönstren... Ingen orginell mutning kanske, men den fungerade.. Eftersom jag bara har tänkt på dom där jävla bilderna har jag helt glömt att berätta att jag har fått min one piece! <3 Yay, den är jätte gosig och skön ;) Dock köpte jag storlek L så den är rätt stor med det gör den bara skönare!
Somsagt ska jag snart till Julia och sova över där, och precis som Julia sa/skrev ska vi gå på bio: Baksmällan 2! Mikaela har sett den och hon sa att den var jätterolig så jag hoppas verkligen den är det! :D Sen imorgon åker jag till Mikaela, hoppas att det här skitvädret blir bättre snart, vad är det för mening med sommarlov om det inte är SOL!?
Aja, nu måste jag fortsätta packa, jag har alltid en tendens att packa för mycket av vad jag INTE behöver medans jag glömmer allt det viktiga XD
Jag och Julia bestämde oss för att byta kläder i Onsdags (då jag sov över hos henne) och så här blev resultatet på henne, mig tog vi inget kort på :( Jag hade hennes leopard "one piece" och hennes röda converse, medans hon hade min "one piece" och mina vita converse, som tyvär inte är så vita längre :(

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Måste säga att jag ser otroligt vacker ut på bilden! :)

2011-06-18 // 13:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback