Mea OCH Kimmie skriver...!

Hej!
Vi skulle åkt hem idag, men vi åker vid klockan 7 (på morgonen) imorgon istället ;) Idag har vi inte gjort något, Mea har sovit och jag/Kimmie har läst :) Jag har nämligen köpt en boook.. Det är piss väder ute eller aa det är kallt, så vi kan inte ens bada :( Imorgon ska Mea sova över hos mig och då kan ni bereda er på BILDBOOOOOMB har tagit ca 800 bilder, hehe :D Nu ska vi gå och kräva lön, typ 100 kronor bara men ändå ;)) Emma säger att hon ska köpa onepiece till Mea men vi får väl se hur det blir med saken.. I sin tur ska Mea köpa en present till Emma för hon fyller år på lördag, aja nu kom jag ifrån ämnet liiite, på facebook ska vi även lägga ut en ny serie vi har gjort:
~ Wildmarks Wille ~. Mea ska bjuda mig på en frapino imorgon eftersom jag är så snäll och följer med henne till stan...

Hejdå

Ps: Julia bloggar inte här :( kolla gärna www.brags.blogg.se hennes nyyyya blogg eftersom hon inte vill blogga här..




Kommentarer från er söta läsare.
» Emä

Ohja! Det får vi allt se med den saken!

2011-06-14 // 22:43:03

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-06-14 // 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback