Mea skriver...!^^ jag har solstring (solsting)


Sitter här med en kall vattenflaska i handen och svettas i värmen samtidigt som 2 sjukt irriternade flugor surrar runt mig och kåtar sig på varanda, kul..

Men det är ju fasen typ 30+ ute och jag är inne och jobbar, visst jag vill ju kämpa ihop till min systemkamrea men ibland vill jag bara kasta av mig kläderna och hoppa i vattnet, hade lite rast innan när Bim jobbade och då solade jag och badade typ i 1,5 timmar gött, men nu sitter jag här och väntar på kunder
Det lustiga är att när en te.x barnfamilj kommer in så kommer typ 10 andra kunder in oxå, fattar inte varför alla ska komma på samma gång, kan dom inte komma in typ med jämna mellanrum istället..dah? L
men så är det bara inget man kan göra någonting åt...;9
men jag ska käka nu, har inte ätit på hela dagen och sen kl 19 ska jag FAN bada :) höhö
Men lol vad dålig, fattar inte varför jag la ut den, sökte bara på mat...eftersom jag är hungrigfatt
Men lol vad dålig, fattar inte varför jag läggar upp denna bild, sökte på google på ''mat'' eftersom jag är hungrig och då kom denna upp...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback