It´s all about me! :D (Kimmie)

Nu tänkte jag presentera mig lite!
Jag är 13 år, 14 om 53 dagar! :D Jag har för tillfället halv-mörkbrunt hår och gråblå ögon ;) Ett av mina främsta intressen är allt som har med djur och göra. Jag skulle nog ridit om det inte varit så hiskeligt dyrt! XD Mitt drömyrke är vetrinär eller psykolog men man vet ju inte som mea sa, man kanske blir porrsjärna eller uteliggare! x)))
Jag har alltid älskat att läsa och nu på senare år har jag utvecklat en kärlek för bio-filmer, man kan säga att jag är en biofantast! :D Och därför har jag en kategori där jag recenserar filmer och böcker :))
Min favvofärg just nu är nog mörkgrön och mörkbrunt, alla mörka färger igentligen, fast beige är också fint, hmm :P
Jag är singel (vaaad annars) men jag har inget imot att bli tsm med ngn! :$
Något man kanske inte anade om mig:
- Jag gjorde nyligen av mig med mina bratz XD
- Jag tkr det är lustigt att kolla på barnprogram, (omg, vad töntig jag är!)
- Jag har aldrig missat ett Vampire Diaries avsnitt :D
- I mellanstadiet ignorerade jag allt och alla minst 1 gång i veckan
- Jag tkr musik är det tråkigaste som finns, fast jag gillar att lyssna på musik!
Det var allt tror jag! hope you enjoyed it! :D:D:D
Nu tänkte jag presentera mig lite!
Jag är 13 år, 14 om 53 dagar! :D Jag har för tillfället halv-mörkbrunt hår och gråblå ögon ;) Ett av mina främsta intressen är allt som har med djur och göra. Jag skulle nog ridit om det inte varit så hiskeligt dyrt! XD Mitt drömyrke är vetrinär eller psykolog men man vet ju inte som mea sa, man kanske blir porrsjärna eller uteliggare! x)))
Jag har alltid älskat att läsa och nu på senare år har jag utvecklat en kärlek för bio-filmer, man kan säga att jag är en biofantast! :D Och därför har jag en kategori där jag recenserar filmer och böcker :))
Min favvofärg just nu är nog mörkgrön och mörkbrunt, alla mörka färger igentligen, fast beige är också fint, hmm :P
Jag är singel (vaaad annars) men jag har inget imot att bli tsm med ngn! :$
Något man kanske inte anade om mig:
- Jag gjorde nyligen av mig med mina bratz XD
- Jag tkr det är lustigt att kolla på barnprogram, (omg, vad töntig jag är!)
- Jag har aldrig missat ett Vampire Diaries avsnitt :D
- I mellanstadiet ignorerade jag allt och alla minst 1 gång i veckan
- Jag tkr musik är det tråkigaste som finns, fast jag gillar att lyssna på musik!
Det var allt tror jag! hope you enjoyed it! :D:D:D
En väldigt smickrande bild på mig hahaha! :)
Skrivet: 2011-03-07, KL 00:05:42

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback