Julia talar!

Helluw folket!

En utav det bästa sakerna med den här bloggen är att man inte behöver ha någon specielt titel, vilket jag tycker är det svårase haha, men självklart finns det massor utav andra bra grejer hehe ;) Som te.x att jag är med i bloggen (A)

 

Nu i alla fall, lyssnar jag igen om skiva. The wall. Vet inte om någon har hört talas om den, det borde ni... Men i alla fall. Jag ska på en konsär med pappa i Maj, och jag kände att jag behövde förbreda mig.

Nu snart ska pappa iväg och träna, innan det ska han förhöra mig lite på spanskan som vi har tills på Freddahhh.... ^^

 

På fredag då, ska jag och Kimmie se "I'm number four". Det ska bli väldigt roande! Jag har ju en sån där gratisbiljett, eller det är ett kort rättare sagt :) Den måste man ju använda. Aja, nu ska jag göra något annat haha. Hejdå!

 


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback