Julia Talar/skriveer

Helluw folket!

Nu sitter jag och väntar på att Kimmie ska komma. Vet inte riktigt när hon kommer, men förmodligen innan klockan åtta. När hon kommer vet jag inte vad jag ska göra? hahah. Jag planerar en liten övernattning i vardagsrummet, men man vet aldrig. Kimmie gör säkert inte med på det, höhö. Men man kan alltid hoppas! Nu lyssnar jag på musik i alla fall, är alltid kul! Den finns alltid där för mig! :D Haha.


Jag ska flytta!!! Jag kan verkligen se era chockade miner! hahaha, oooch dit vi ska flytta är mycket störra, vilket är vad vi är ute efter . Men det bästa är nog ändå bastun! :O ahhaah, guuuuuud vad jag kommer använa den!!! ^^ hahah,,,, aja. solong på er! :D





Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback