Kimmie talar :)

Heeluuw!
Idag var det ju dags att ställa om klockan, så man fick ju sova en timma mindre :( Jag och Mea vaknade halv 12 (egentligen halv 11 då) vi gick typ och la oss vid 1 så man fick ju sova 11 timmar :P Filmen som vi såg igår - flickan från ovan - var väl bra, inte den bästa filmen jag sett men ändå helt ok. Ibland var det - om jag måste erkänna - rätt läskig. Jag tvingade pappa att kolla med oss! XD
Idag tänkte jag göra lite läxor och om jag inte får data-beroende kommer jag nog inte blogga så mycket mer idag. Kanske gör jag en filmrecension på flickan från ovan...
Dagens randoma sanning:

La vérité sort aujourd'hui

Förklaring: Google translate är bra! haha

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback