Kimmie talar :)

Hejsan Hejsan, nu har jag - som jag misstänkte att jag skulle få - huvudvärk! Så jag lyssnar på klassisk musik och inte Marina and the diamonds som jag lyssnade på för några minuter sedan, får väl öppna fönstret lite så att jag inte svimmar här inne!
Tänkte lägga ut två bilder på Mea (för hon ville det, säger vi!) och en på mig, en kul grej bara, dock en halvgammal bild på mig ;)
Om man nu ska tro Mea, så är det så att: Vi ger mer!
Och en liten undersökning om vad som döljer sig på ytan, jag ser okej ut på orginal bilden men när man mixtrar lite ser man att jag verkligen inte vill vara med på fler kort! x))) Där ser man!!

Kommentarer från er söta läsare.
» annie

huvudvärk är aldrig kul :/



siperfin blogg du har i alla fall!!!!!!!!!!!!

2011-03-13 // 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback