Mea Talar :)

Hej alla kääära bloggläsare!

Så ni vet så har julia inte något internet hos sin mamma så hon kan inte blogga för tilfället, men hon kommer la göra det när hon åker till sin pappa, antar jag ;)

Idag ska jag inte göra mycket eftersom jag drabbats av någon cp halsinfektion som gör att jag hostar massor eller så är det bara någon förkyldning och det gör att och måste stanna hemma, fy säjer jag bara, jag HATAR att bara sitta hemma, jag känner mig fet då :(

Imorgon är det ju studiedag jag och Kimmie skulle ju dra till badhuset men eftersom jag inte är riktigt frisk så blir det med största sannoliket inställt. Även det med Julia blev ju inställt för att hon också blev sjuk.

Så dagens schema är nog följande

12.50 -> 23.00 : Ha tråkigt

vad kul...


Snön ligger kvar på marken, kan inte bara våren komma?
Seriöst får ryck!
Finns verkligen igenting som får mig att må bra idag inte enns mina goda muffins! :o




Aja..Hörs! :)




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback