Julia skriver

Idag är det ÄNTLIGEN fredag! Så sjukt skönt är det! helgen ska bli superkul också! Imon ska jag hänga lite med kimmie sen ska jag mamma och Johan på bio. Vi ska se pirates 4 och sen ska vi äta på jensens. Efter det ska jag och kimmie sova över :D Ser man såklart också fram imot... Eller jag fick nyss ett sms från kimmie och hon kan inte imorgon, men men. Man får väl helt enkelt gå vidare i livet. Får se vad jag gör i stället, kansek går ut och fotar:)

Men men, nu börjar snart "vamire diares" och det MÅSTE man bara se! :)


Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Det låter mysigt! :)

ÄNTLIGEN ett ''skriva'' inlägg! haha har väntat på det! :D<3

2011-05-20 // 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback