Julia skriver!


Julia här, som sagt! :)

Nu är jag typ klar med min SO, vilket jag är mycket stolt över! Jag ska snart skicka in den till Angelica, det är bara lite finslipning kvar så är jag snart klar!
Och det är sista läxan innan sommarlovet! Känns för jävla skönt måste jag säga!

Jaja, imorgon ska jag Kimmie och Aida sova över hos Sasha i alla fall, ska bli askul! Uppdaterar förmodligen lite innnan jag sticker hem till Sasha men sen blir det nog inte så mycket uppdatering när jag väl är där. Men vi ska i alla fall kolla på film och har det almänt trevligt. Jag kanske tar några trevliga hoppbilder med, från Sashas stuttsmatta :)

jaja, nu ska jag bege mig äväg! :)


ni får nöja er med tråkiga egopix! :)


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback