Kimmie skriver :)

Hejsan Hoppsan!
Gud vad ovant det känns att skriva "skriver", men vi talar ju faktiskt inte :)

Igår var det " The spirit of Finland" vid stadsparken och där var jag med: Moster, Melinda, Micke, Mio, Linnea och Emil ;) Jag har tagit lite kort, som jag kommer att lägga ut senare under dagen, för nu är jag hos Melinda och vi ska snart baka kladdkaka, Melinda ska bara "natta" Mio först ;) Sen ska vi till Annelundsparken och fira (lite) Finsk Mors dag :D Har inte hunnit göra så mkt idag ätit frukost och så...

Jaja, ses senare! (Kommer nog inte ta kort på Annelundsparken, bara så att alla vet)

Ps: Det är 25 grader i solen nu! :D




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback