Kimmie skriver :)

Det blev ett litet sent inlägg nu ;) Klockan är 11:40 och anledningen till att jag inte sover som en stock är att jag måste skicka ett grattis-sms till mamma klockan 12, hon fyller nämligen år ;)

En annan sak som kommer "hända" imorgon.. Jorden ska gå under! En senil gammal gubbe som förutser detta för fjärde gången? Hmm.. Vad ska man tro?? :) Vore det inte kul om det faktiskt hände. 4 gången gilt liksom :D

Nu när jag gör detta inlägg är jag inte alls trött längre, så jag får väl spela ett långtråkigt spel som jag måste varva innan jag kan gå och lägga mig, that´s my life..

Idag när jag kollade på Vampire Diaries var det så spännande att jag nästan dog!!! Guuuud vad jag längtar till nästa avsnitt!!!!

Har även läst ut en bok på 521 sidor på en dag (började igår) Ska recensera den faktiskt! Ja, jag vet att jag är dålig på att recensera (man kan rent av säga att jag är urusel på det) men den här boken (eller serien) är så bra att man, aa jag vet inte ;)

Aja, ses imorgon, jag kommer förmodligen skriva lite mer då :D


Som om allt helt plötsligt börjar skaka och sen ser det ut så här? Skulle inte tro det...


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback