Kimmie skriver :)

Hejsan ;)
Nu är klockan halv 10  och jag kommer nog gå och lägga mig snart! :/ Men först ska jag göra lite läxor, eller so sooom vanligt..
Idag i skolan hände det inget speciellt, vi kollar på film på franskan och det är ju rätt "chill". Fast efter skolan gick jag, Julia och Hanna hem till Hanna för att hämta pengar och sen skulle vi till stan, och där köpte jag ********, haha ni får dra era slutsater på bilden jag kommer lägga ut, men jag är mkt nöjd med mitt köp! :D Påväg till stan kom jag och Julia (lite Hanna med ;)) på låtar till våra älskningsord. Dom går såhär:
Julias ord: Poppkanin, melodin till "En busschaufför".
En Poppkanin, en poppkanin, han poppar saker i en poppmaskin.
Julias är inte så lång, men men den är lika bra för det!
Mitt ord: Fukushima, melodin till "Sommartider, hej hej"
Fukushiman hej hej, Fukushima
Ge mig din strålning ge mig din makt.
Ohoohhoohoh
Ge mig allt du älskar, t-till mig!
Kom precis på ett fel i den här texten. Ge MIG allt du älskar till MIG, man har ju redan sagt vem? jaja får ändra det! :D
Hannas ord: Chilla, melodin till "Jag ska hoppa ner från Eifeltornet"
Jag ska chilla p-på eifeltornet om du stressar mig.
Och jag ska minnas när jag chilla hemma utan dig!
Hahhha, visst är dom förträffliga? :D
och nu: Vill jag bara tipsa om min kusin Linneas fantastiska blogg! En jättebra blogg helt enkelt!
www.neeagren.blogg.se
Och nu till vad jag köpt:
Köpte ett par höga vita Converse! :D

Kommentarer från er söta läsare.

Fett najs med vita converse kimmie ! Ja ska också köpa fast i den nya modellen! Tack för länk ses nästa söndag puss :*

2011-05-25 // 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback