Kimmie skriver :)

Yay, är jätte glad nu! Mikaela beställde en one piece till mig så nu är den påväg! Kommer dock inte få den förrän den 19 (Juni) då jag åker till Mikaela ;) Men jag får väl tåla mig :D
Idag är det fredag och det kunde inte varit bättre! Snart är det dags för Vampire Diaries, och sen Big Brother :P
Imorgon ska jag, Julia och Aida sova över hos Aida, roligt roligt. :) Första gången (a)
Nu lyssnar jag på Lady gagas nya album rätt bra faktisk :D
Aja, kommer vara fullt upptagen med so-skiten så jag kommer förmodligen inte blogga mer idag kanske imorgon innan jag åker till Aida ;)
OnePiece Stars & Stripes
Ändrade mig och köpte denna :D:D:D

Kommentarer från er söta läsare.

Ja tänk så fina vi kommer vara då vi förmodligen får inviga våra ihop;) Längtar såååå tills du kommer min älskade syster älskar dig ha en jättebra helg kram storasyster;)

2011-05-27 // 20:01:10
» H

- tack <3 ;)! Vilken storlek är den köpt i?

2011-05-28 // 08:05:17

GE MIG!!

2011-05-31 // 21:03:57

GE MIG!!

2011-05-31 // 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback