Kimmie skriver :)

Guess what?

JAAAG ÄR HOS HANNA! :D (Det visste ni förmodligen om ni har läst Hannas blogg..)
Idag var Julia sjuk så jag fick umgås med Hanna, heeela långa dagen ;) Vi hade också gympa och det var väl okej, jag kastade 20,7 m på kast med liten boll och det är en förbättring eftersom jag hade 13 m som rekord innan ;) Påväg till Björkängsvallen (där vi hade gympa) åt jag en twister och Hanna smakade (alldeles för mycket) Så det var min tredje twister den här veckan MUUUMS <3 Innan vi gick från gympan passade vi på att dränka oss i vattenspridaren, hehe vi blev rätt dyngsura!

Annars hade vi slöjd och jag fick gjort nästan hela överdelen på min klänning ;)

Jaja nu ska jag kolla på Big Brother med Hanna, faaast jag såg det igår... :/


Hanna utsattes för strålning på hemvägen och hennes utseende blev enligt Hanna mycket bättre, eller vad tycker ni?


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback