Kimmie skriver :)

Tjulululu!
Kolla bloggen sa mea, har hon bloggat? NÄÄ.. Jaja hon har väl fullt upp med att hoppa ner från bryggor eller ngt! XD
Nu lyssnar jag på "Taken by a strager" en av dom bättre låtarna (enligt mig) igår.. Blir så sur när en skit låt vinner och Sverige blir två :/ (På Eursovision alltså)
Idag vaknade jag halv 10, av mig själv! Coolt va? ;)
Oturligt nog har Fest i hela huset fastnat på hjärnan :( Undrar hur jag ska lösa detta problem?
I helgen har jag inte gjort mycket (tyvär) så nu mååååste jag börja med läxorna hehe.. Ligger efter med So:n, Angelica blev allvarligt oroad när jag sa att jag bara hade gjort två frågor (av typ 25) haha men det löser sig nog.
Jaja, ses kanske igen idag! :))
En random bild på en ganska god glass jag åt i helgen ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback