Kimmie talar :)

Tjenenixen! (Jag har märkt att jag alltid börjar med en lite udda hälsning så då får jag välfortsätte med det!)
Jag har precis kollat på vad Mea har skrivit på bloggen och föreställt mig henne kliva ur en husbil (typ klockan 5 på morgonen) och in på Ullared? Haha :)
Idag har jag haft en meningslös dag och sammlat på mig inspiration till min Novell som jag ska göra ett femte försök att börja med -.- Min fantasi börjar tryta! (hahaha, förlåt för ordvalet)
Fast just nu väntar jag spänt på att Vampire Diaries ska börja, två veckors lång väntan (egentligen 3) ÄR DET ÄNTLIGEN DAGS! <3<3<3 Fast nästa vecka kommer den där jävla hockey-vm igen, i vanliga fall gillar jag hockey, men inte nu! Gaaash :(
Imorgon ska jag förmodligen till Julia, ska fråga henne om hon vill gå på bio med mig, hoppas hon vill det!!
Inatt ska jag göra mååånga recensioner (Det tar ju faktiskt inte så lång tid?) Så var beredda! :D
Jaja, lägger ut några bilder som jag tog idag, har äntligen skaffat batterier till min kamera, den är inte lika bra som en system (såklart) men den funkar ;)
Ps: Jag gillar svartvitt :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback