Mea skriver!


Nu sitter jag i receptionen och ska snart börja laga mat till min familj, eftersom jag lovat det innan va ju jag och mamma och handlade och jag hade ju min kravlista på saker jag skulle ha till maten ^^
På menyn så är det...(för er som fortfarande har ett care)
Räksoppa (a.k.a Emma och Emmas mamma soppa)
Den är jättegod! :D
det var längesedan jag åt den men den är lätt att göra!
Och till efterätt ska jag göra Ultra-Mea glass och färska jordgubbar,maränger,nousettesås+chokladsås,banan,grädde...yäää :D♥
det blir nog gott!;)
Men vi hörs!

Kommentarer från er söta läsare.
» EmÄ

Något stolt?;)

haha, det är nog den bästa maten man kan äta! jag skulle inte klara mig utan soppan!o.0

älskar dig min brutta!

hoppas du har det bra mitt ute i ingenstans!

ses på måndag!

Pusssssssssssss på dig!

//lycka t med soppan!

2011-05-21 // 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback