Mea Talar :)

H-e-j!

sitter nu på campingen med den sega datorn som hackar ibland och har ca 0,5 cm2 stora tangenter så jag skriver fel hela tiden haha och missar bokstäverna, hate it! ;(
jaja, ullared idag då, gick upp jättetidigt för att komma direkt till affären när det öppnade vi hade inte så långt dit eftersom vi bodde på en annan camping lite längre ifrån med husbil, mysigt vare och kul var det at shoppa överbilligt haha (nytt ord?) köpte bla ridkläder och ridskor, smink en väska osv. så sjukt billigt smink där omg...för en mascara ett puder en vit och en svart eyeliner samt 2 ögonbrynspennor kostade bara 160 kr...asså jag dör..?;) och ändå var det typ kännt märke så som typ Maybelline (STAVNING?). Skulle lägga upp bilder om jag hade min kamera här och kunde fota grejjerna eller mobilen men eftersom mobilen är på lagning av de sjärl att man inte kan ladda in bilder i datorn så kan jag ju inte använda den heller ganska logist, right? Ah somsagt sitter jag här och smaskar på marabou cookies, (köpptes i ullared) tror bara de finns att köpa där faktist..? eller jag vet inte har inte sett dem någon annan stans iaf ;)

Btw: haha ja, jag trodde eller hade fått för mig att det var fredag i går och vampire diaries, haha men det var det ju inte men det känndes som en fredag iaf, haha trög man får vara ibland! :D


ÄÄÄÄLSKA! ^^<3




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback