Mea Skriver!


Skola som vanligt idag då, och imorgon blir det hanatorp med Emma kuligt kuligt!
Skulle igentligen till Noreg i helgen med det blir framflyttat 2 veckor för pga regingt väder...
Nu har jag gjort en chek-lista på saker jag måste göra och för er som care så kommer den nu haha
Gå ner med min överfulla tvättkorg [ ]
Städa upp rummet [ ]
Öva på läxor [ ]
Rensa bilder på datan [ ]
Be pappa om pengar [ ]
Fixa naglar [ ]
Blogga [X]
hah nu är jag iaf klar med det sista ^^
Men vi hörs...Och ja jag överlevde onsdagen om ni undrar...;)
Och nu kommer lite bilder eftersom jag ändå renskar bilder från datan! :D
En bild på med och Emma ♥
Blommooor!
Mums♥

Kommentarer från er söta läsare.
» HANNA

tack :D

2011-05-12 // 19:04:49

sv: ja jag gillaroM:)

2011-05-12 // 19:12:19

sv. tack, vad gör dU?

2011-05-12 // 19:15:53

Nej inte mums! Det är en helvettes flaska det är vad det är! XD

2011-05-14 // 12:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback