TJOOOOCKIIIIS! (Julia talar)

Här sitter jag och kollar lite på family guy och känner mig som en riktig tjockis! Jag och pappa åt nyss på Mc'donalds och magen bara gääääser. Och för att göra det hela lite bättre ska jag och pappa baka kladdmuffins ikväll:) Hahaha!
Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva faktiskt... Eller JO, jag ska snart kolla på Burlesque :D Nu kommer jag inte på något mer...
Hejdå! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Jag känner att du har hittat ditt inre lugn och det kan vara bra i ditt fall...tänk bara på miljön och att Mcdonalds har bra priser just nu men man vet aldrig vad som kommer härnäst, kanske en fallskärmstur eller varför inte en glass..? med kåååla sås

2011-05-01 // 17:34:41
» Mea

Du gillar inte att lägga upp bilder ellerhur...? :D

2011-05-02 // 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback