Kimmie skriver ~ Hemma hos Hanna! :D

Hejhej! :)
Igår kunde jag inte blogga för, när jag nästan var klar med arbetet om den Franska revolutionen raderades hela arbetet. Som tur var hade jag vissa delar på andra dokument, man kunde inte ångra eller ngt.. Jag blev lite suicidal.. Haha.. Men jag hann klart och nu är den bördan lyft från mina axlar ;)

Jag kommer inte kunna blogga föränns på mångag för jag är hos Mamma ;) Men på mångag kommer jag lägga ut bilder från helgen, hoppas jag :D

Ikväll ska jag och Hanna se på In Time! :D Är sjukt taggad! Var ett tag sen jag gick på bio :))

Ha en fortsatt trevlig helg (Y)



Ps: VI HADE CP VIKARIEN PÅ MATTEN IDAG! JAG DOG...

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback