Kimmie skriver ~ I hate Mediamarkt....

Anledningen till rubriken ovan är för att i Fredags gick filtret som är ovanpå kameran sönder. Så det fastnade en massa glassplitter i själva objektivet. Inte så kul som man hör. När vi gick till Mediamarkt för att få ett nytt säger hon att hon måste se det SÖNDRIGA glaset och påstår att jag har gjort sönder det för att jag inte har med mig det? Vad hade det gjort för skillnad?? Så jag fick använda mina surt fördärvade pengar och köpa ett nytt.. Därför har jag inga bilder, var tvungen att pilla med en massa grejer för att få ut glaset ur kameran.. Kommer inte blogga imorgon, ska vara hos mamma för klockan 23:59 smäller det! JAG SKA PÅ BREAKING DAWN PREMIÄREN! :D:D:D Kommer vara enormt trött på onsdag men aja, sånt för man ta.
Sry för långt inlägg, men jag är lite förbannad så aja ;)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback