Mea skriver - Liten som ett riskorn

Hejsan
Idag har jag och mina familj varit och besökt min mammas farbors fru eller ja något sånt. Hon var skitcool och jättesnäll. Jo men iallafall så kollade vi på foton (hon typ samlar på foton) så hittade vi massor på mig och min syster när vi var små. Som tur var hade jag min kamera med mig så jag fotade av några av bilderna. her we go...
-
HAHA nomnom med mat ♥
Var man fet så var man -hahahahaha
jaa...somsagt, fet.
Ja detta är mitt barndomshem eller vad man nu säger, här bodde jag från 0 till 5 år ungefär, efter det så flyttade vi in till stan (Borås) för att mina föräldrar fick jobb där. Detta var på landet utanför Ulricehamn.
-
Så nu har ni lite bilder på mig som liten iallafall, hoppas ni skrattade lika mycket som jag gjorde när jag såg bilderna, HAHAHAH

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback