Mea skriver - Måla med ljus

Gissa hur jag gör detta?
Jag satt häromdagen och provade nya inställningar på kameran olika lägen att fota i mm.
så då klickade jag in på lång slutartid + lågt ISO (jag har läst det på en blogg men aldrig fattat hur man skulle göra) Men iallafall så hade jag en lampa hemma så då fotade jag den testade och det dröjde att tag för den att arbeta klart fotot men det blev ett ljus-streck. Så då provade jag att klicka av och sedan ''vifta'' kameran fram och tilbaka vilket gjorde att det blev långa ljusstreck.så då provade jag mig fram och tillslut fick jag till ett relativ bra hjärta. Efter det så försökte jag skriva grejer och ja det tog ett tag, här har jag sättit ihop 3 bilder som bildar ett ganska awesome namn!
Haha fint.
-
Det bästa är nog att göra med neonlampor eller något liknande, det blir häftigare då, här gjorde jag på en random lysande grej i min syrras rum.
Ah inte så lyckat men ni fattar principen, det gäller bara att tänka kreativt. Typ.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback