En stressad Mea skriver...!

Hej
Jag känner mig hela tiden stressad, jag kan inte sova på kvällarna jag vaknar inte av min väckarklocka + att jag får utslag. Jag har typ alla symtomer som tyder på att jag är stressad, helst skulle jag bara vilja ta ledigt från skolan en dag och göra lite läxor, hinna städa rummet, hinna blogga ordentligt, inget av det hinner jag! åh gud. jag har typ 0 fritid, måste plugga genast när jag kommer hem.
-
Datan gör det inte precis bättre, den distraherar hela tiden och får mig att tänka ''jag måste bara göra dethär innan jag stänger av'' och vips så är klockan typ 23. Så ligger det till och även om jag HAR tillgång till dator så har jag faktist annat för mig ibland än att just blogga...
redigerad bild på mig (eftersom jag inter har något annat att lägga ut på)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback