Kimmie skriver ~ Datorn är inte bra när man ska göra läxor...

Hej!
Nu lyssnar jag på musik och tänker lite förstrött att jag måste göra läxor.. Men, aja det kan vi ta senare, en bra inställning va?? Jag har det ofta nu för tiden.
Imorgon är det monsterjogg.. -.- Yay...
Jag kommer nog bara gå ändå och sen jogga när man kommer till kontrollerna. En till bra inställning! WOW..
Idag var jag lite på stan, men hittade inget, jag har typ blivit beroende av att vara på stan, inte bra, inte bra alls..
Skolan var lite cp, men annars bra. Imorgon på franskan ska vi bara ha grupparbetet, så det är lungt.
Löser lite sudoku med! Lite hjärngympa är alltid bra! (Y)
// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback