Kimmie skriver ~ Det regnar..

Hej!
Som rubriken säger: Det regnar.. Om nu någon inte skulle märkt detta.. Idag har varit min otursdag!
1. Imorse hoppade jag av bussen för att gå med Hanna och Julia och precis när jag gick av bussen började det spöregna. Såg ut som en dränkt katt när jag kom till skolan.
2. På orienteringen slog jag först i huvudet i ett träd. (Det hade vält och jag skulle gå under det)
3. Efter att jag hade slagit i huvudet halkade jag 3 gånger på hala rötter och på den fjärde roten ramlade jag..
4. Sedan trampade jag med mina VITA converse i en stor lerpöl, kort därefter sjönk jag ner med hela foten i sumpmark.
5. När jag skulle gå hem hade min jacka inte torkat så jag fick gå utan jacka och jag frös nästan ihjäl!
Så nu har ni fått reda på hur usel min dag var. Dessutom började vi 8 och slutade halv 4 -.-
En regn-bild! Yay! Blir lite tråkiga bilder jag vet, men det händer inget i mitt liv nu! Imorgon är jag hos mamma så det blir inget inlägg imorn! :)
// Kimmie

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

åh gud det ser ut som slem...!

2011-09-07 // 20:25:26

ta med gympakläder nästa gång? det hände oss oxå, vi blev genomblöta men som tur var hade alla skitskor - gympaskor. Vi gick vilse i kanske 20 minuter och virrde omkring ett tag där men vi hittatde iaf alla kontroller på bana 3 bara att de var lite svåra att hitta ibland :)Slemmigt värre..

2011-09-07 // 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback