Kimmie skriver ~ Jobbigaste skoldagen: check! :)

Nu är den jobbigaste skoldagen avklarad iaf! Går från 8 till 15:25.. I slutet av dagen var nog alla väldigt trötta för svenskan var kaos.. Jag tror dessutom att jag skadade Aida lite väl mycket! Fölåt för det <3 hähä..
Idag hämtade pappa mig vid skolan och så åkte vi och tog en pizza, mycket gott..! Det var nämligen äcklig fiskgratäng (stavning?) i skolan så jag åt nästan ingenting..
Igår gick det väl sådär att läsa i skitboken så jag ska nog göra det nu! (Efter att jag har drogat snake liiite)
Hade våran sista orienteringslektion! Wiiihooo jag är så himla glad över det! :D Nu har vi bara monsterjoggen kvar sen är vi inne resten av terminen ;)
Nu kommer lite olika bilder jag tog, kände att det var längesen jag tog lite random bilder.. :P
Efter regn kommer mera regn...




//Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.
» Julia

Vadå randoma sanning?:o

2011-09-14 // 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback