Kimmie skriver ~ Läxorna is haunting me! :o

Hejsan Hejsan!
Aa, rubriken säger väl allt! Idag är det dags att ta mig själv i kragen och göra lite läxor! Men jag har faktiskt varit lite duktig idag! Jag har dammat och dammsugit hela vardagsrummet och efter att jag har spelat lite Snake ska jag städa toaletten :/ Sen måste jag jobba med svenska, ligger låååååångt efter i det :(
Nu ligger mitt kamera-batteri på laddning så jag kan inte ta en ny bild, så jag tänkte ta en bild jag aldrig har lagt ut, bara för att ha en bild :))
Bloggar kanske mer senare.
Tror inte att jag har lagt ut den innan, men man vet ju aldrig!
// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.
» Mea

Kan du inte lägga upp mera VARDAGLIGA bilder? kommer du ihåg när du sa det till mig?

2011-09-11 // 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback