Kimmie skriver ~ Nöjd!

Hejhejhejhej!
Nu är jag rätt nöjd med mig själv! Jag har städat allt jag behöver städa och jag har gjort de viktigaste läxorna! Känns bra ;) Igår bloggade jag inte av den enkla anledningen att jag inte orkade! Mea och Julia sov också över här och jag visste inte vad jag skulle blogga om och så ;) Vi åt på Jensens, var på höstmarknad och sen fick jag vänta i 2 TIMMAR, haha, jag var rätt orolig...
Idag ska jag inte göra ngt spec. kolla på buffy skriva ett kapitel i "Boken om Mig".
Ha de bra! :D
Gick in på min gamla blogg för att se om det hade varit några besökare och aa, ni ser svaret HAAHAH..
Om ni vil att jag ska ta bort den säg till! Jag redigerade den lite (eller rätt mycket), men om ni vill vara petiga sååå.. :D
// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.

Någon som fortfarande hoppas på att du ska uppdatera på den gamla bloggen! xD

2011-09-25 // 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback