Kimmie skriver ~ Riktigt inlägg! Buffy och Lisa :D

Hejsan, hejsan, hejsan!
Idag har jag bara legat i sängen och degat! Kollat på buffy och så! Ville bara säga att det där mystiska paketet jag la ut för JÄTTE länge sen, aa det var Buffy säsonger i det.. hähä..
Nu kom Lisa och ville att jag skulle kasta en helt sndertuggad boll, så det har jag gjort ett tag nu ;)
Som Mea sa var det monsterjogg igår. Jag gick bara 7 km men jag orkade inte ens försöka.. Jag Mea och en tjej från 7:an som hette Hanna gick med oss.. Alva och Maja dissa oss nämligen :)
Aja, bloggar imorgon, ska på höstmarknad så det blir kanske lite senare. :)
Hahhah, jag tror inte att hon gillar att jag tar kort på henne! :D
My love! <3
// Kimzie

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback